سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائم صنعت سپاهان

 قائم صنعت سپاهان طراح وسازنده انواع بالابر هیدرولیک

تصویر بالابر هیدرولیک نمونه کار کارگاه قائم صنعت سپاهان

بالابر هیدرولیک چیست؟

بالابر هیدرولیک به ماشینی گفته می شود که برای حمل نفر و یا بار از آن استفاده می شود و علی رقم تصور عموم مردم، با جرثقیل ها و لیفتراک ها تفاوت دارد.این نوع بالابر ها نمونه ای از آسانسور ها می باشند که هیدرولیک در آن محرکی است که باعث بالا رفتن آن می شود.

بالابر هیدرولیک انواع و مکانیزم های مختلفی دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم نمود.

بالابرهای جک مستقیم:

در این بالابرها جک هیدرولیک مستقیما زیر میز بار متصل می شود و آن را به سمت بالا حرکت می دهد. از نطر ایمنی و ظرفیت پس از بالابرهای آکاردئونی قرار میگیرد. این بالابر ها در مغازه ها و فروشگاه ها برای حمل بار به طبقات استفاده می شود. چنانچه نفر نیز بخواهد از این بالابرها استفاده کند باید کابین ایمن روی آن قرار داده شود .

مزیت بالابر هیدرویکی:

یکی از مزیت های بالابر هیدرولیک با کابین نسبت به آسانسورهای کششی در مصرف برق آن است. در صورتی بالا بر رو به بالا در حرکت است الکتروموتور روشن می شود ولی در صورتی که رو به پایین باشد فقط شیر برقی تخلیه فعال می شود که کار تخلیه روغن را انجام می دهد که هم در مصرف برق صرفه جویی می شود هم بی صداست.

یکی دیگر از مزیت های بالابر هیدرولیک نداشتن چاله و موتورخانه می باشد که در اکثر منازل به علت نداشتن فضای کافی برای این کار از بالابرهای هیدرولیکی استفاده می کنند.

به علت وجود فلوکنترل در ورودی جک بالابر با سرعت همیشگی رو به پایین تخلیه می شود که بی خطرترین نوع بالابر از لحاظ امنیت و سقوط می باشد.

ویژگی بسیار مهم دیگر بالابر هیدرولیکی این است که برای نصب این نوع بالابر نیاز به تخریب یا نیاز به چاله آسانسور یا بتون ریزی در قسمت فوقانی وجود ندارد.

طراحی بالابر با هر فضا : تنوع بسیار زیادی از طراحی برای معماران و طراحان وجود دارد که با توجه به نیاز شما می توانند در خانه شما پیاده کنند . بدون محدودیت در درب ها و یا شکل کابینت ، یعنی حتی می توانید بدون گذاشتن درب از آن استفاده شود،همینطور قابلیت انعطاف پذیری بالابر هیدرولیک با هر مکانی باعث افزایش جذابیت آن در میان مردم شده است .

ضمانت یکساله وخدمات دوره ای 10 ساله از ویژگی های بارز گروه فنی قائم صنعت سپاهان در تولید بالاببر یا اسانسور خانگی و هوم لیفت است که البته در این راه مشتریان گرامی از این خدمات بهره کافی را خواهند برد.

جهت تماس : 09133072290 میرزائی
قائم صنعت سپاهان طراح و سازنده انواع سقف های ثابت ، سقف متحرک ، بالابرهیدرولیکی ، سقف متحرک استخری ، اسکلت فلزی ، سایبان خودرو و.. است.
منبع : ghaemsanatco.ir