سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائم صنعت سپاهان

قائم صنعت سپاهان طراح و سازنده اسکلت فلزیاسکلت فلزی 

در این مقاله قصد داریم کلیه محتوای منتشر شده در مورد ساخت اسکلت فلزی را مورد تحلیل و برسی قرار داد و مطالبی از موارد مهم را در یک مقاله جامع انتشار دهیم هدف از این کار یکپارچه سازی اطلاعات ارائه شده در مورد اسکلت های فلزی اهمیت و کاربرد آن است امید است بتوانیم از طریق این پست اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم به طوری که بتوانیم راهنمای خوبی در زمینه ساخت و ساز و متریال مناسب برای ساخت بناها در اختیار شما قرار دهیم.

انواع ساخت و ساز ها

امروزه ساخت و ساز در دو شکل کلی صورت میگیرد ساخت و ساز با سازه های بتنی و استفاده از سازه های فلزی برای ساخت اسکلت فلزی بنا ، سازه های بتنی عموما متداول تر هستند و بیشتر استفاده میشوند، اما دانستن اینکه ساخت اسکلت فلزی چه مزایایی بر سازه های بتنی دارد میتواند راهگشای بسیاری از سوال های ما باشد.

در هر جایی از ایران که هستید می توانید جهت سفارش ساخت اسکلت فلزی با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید از این رو میتوانید بر اساس نقشه و طرح خود در کوتاه ترین زمان نسیت به ساخت اسکلت فلزی خود اقدام کنید . توجه داشته باشید آنچه مهم است در تحویل با کیفیت تری کار در کوتاه ترین زمان ممکن است .

با توجه به توسعه کلان شهر های ایران و حرفه ای و صنعتی شدن ساخت و ساز باید به تدریج روش های مدرن در ساخت و ساز را با روش های سنتی جایگزین کنیم ، سازه های فلزی میتوانند به خوبی در برابر حوادث غیر مترقبه و در طی روال ساخت تقویت شده و در برابر حوادث ایمن شوند . سرعت تولید و توسعه بالا دارند، زمان لازم برای ساخت محصول نهایی را کاهش می دهند و میتوانند به سبک تر شدن سازه ساختمان و افزایش مقاومت ساختمان کمک کنند.

اسکلت فلزی چیست؟

اسکلت فلزی متشکل از فولاد، تیر و ستون می باشد. ستون های سازه اسکلت فلزی به دو صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند و امروزه پیکر ساختمان های زیادی در سطح شهرهای کشور را پوشش داده اند. بنیادی ترین مصالح به کار رفته در اسکلت فلزی فولاد می باشد که در حال حاضر از پراهمیت ترین مصالح در صنایع ساخت و ساز به شمار می رود. از حائز اهمیت ترین مزایای فولاد که موجب گردیده تا در اسکلت فلزی به کار برده شود مقاومت بالا، جوش پذیری، شکل پذیری، خم پذیری، همگن بودن و ارتجاعیت محسوب می شود.

به کار بردن اسکلت فلزی در سازه ها و ساختمان ها موجب گردیده تا از وزن کمتری بهره ببرند و در برابر هرگونه ضربه، فشار و عوامل بیرونی نظیر زلزله مقاومت و استحکام بیشتری نشان دهند. پس می توان گفت سازه های دارای اسکلت فلزی دارای تعادل نسبی بیشتری می باشند.

اسکلت فلزی متصل با پیچ و مهره

گروه فنی قائم صنعت سپاهان سازنده و نصاب انواع اسکلت های فلزی جوشی ، پیچ و مهره ای در منتاژ های سبک و سنگین و ساخت انواع سوله و جرثقیل سقفی و دروازه ای میباشد.

پیمانکاری با هدف ساخت انواع سازه های فلزی در کاربرد های مختلف و با سابقه کاری بالای 15 سال سعی در خدمت به سرمایه گذاران و هموطنان محترم داشته است.

مزایای اسکلت فلزی

مزایایی که اسکلت فلزی در مقایسه با اسکلت بتنی دارد باعث این امر گردیده است ، همانطور که در مقالات قبلی به مزایای اسکلت فلزی نسبت به اسکلت بتنی اشاره شده که در یل به اختصار بیان می گردد.

  •    کاهش حجم فونداسیون
  •   کاهش قابل ملاحظه وزن ساختمان
  •  بالا بردن چشم گیر سرعت پیشرفت پروژه
  •  امکان بازرسی و تست های غیر مخرب در کلیه مراحل انجام عملیات
  •  بالا بردن میزان سطح زیر بنا
  •   امکان اصلاح و رفع عیب در هر مرحله بدون تخریب و از بین رفتن مصالح
  •  امکان انجام عملیات در شرایط مطلوب کارخانه و در نتیجه دقت و کیفیت بالا و مطلوب
جهت تماس : 09133072290 میرزائی
قائم صنعت سپاهان طراح و سازنده انواع سقف های ثابت ، سقف متحرک ، بالابرهیدرولیکی ، سقف متحرک استخری ، اسکلت فلزی ، سایبان خودرو و.. است.
منبع : ghaemsanatco.ir