سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائم صنعت سپاهان

نظر

سایبان خودرو و انواع آن

از آنجایی که سایبان ها ابزاری مناسبی جهت محافطت از مکان و وسایل شما هستند و  میتنوان بدون داشتن محدودیت در هر مکانی از آنها استفاده کرد در این قسمت به سایبان خودرو اشاره میکنیم.

خودرو از وسایلی است که مداوم در معرض نور خورشید و باران و یخ زدگی و و حتی  سقوط اشیا  قرار میگرد لذا  برایه جلوگیری از خرابی این وسیله استفاده از سایبان خودرو ضروری است.

سایبان ها علاوه بر مقاوت از فضای تحت پوشش خود طراحی های جذاب و متناسب با محیط  پیرامون دارند که اغلب برای مکان های تجاری ، هتل ها ، مکان هایه بزرگ اداری و مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

سایبان پارکینگسایبان خودرو سقف ثابت سایبان منازل شخصی

امروزه با زیاد شدن وسایل نقلیه شخصی و عمومی نیاز به داشتن مکانی امن برایه نگه داری این وسایل بیشتر شده  و از آنجایی که ساخت پارکینگ ها هم زمان بر و هم هزینه بالایی را در بر دارد مردم با مشکل نداشتن مکان مواجه میشوند که سایبان ها کار را آسان کرده اند چرا که میتوان با کمترن هزینه مکانی مناسب و امن را با کیفت بالا ایجاد و استفاده کرد.

سایبان ها مکان مناسبی برایه نگه داری این وسایل اند که به راحتی و بدون محدودیت در هر مکان قابل نصب میباشند که علاوه بر محافظت  در برابر تابش شدید یخ زدگی سقوط اشیا ظاهری زیبا نیز برایه محیط ایجاد میکنند.

موارد استفاده از این سایبان پارکینگ را میتوان برای سایبان پارکینگ خودرو،سایبان پارکینگ کامیون، سایبان پارکینگ ماشین آلات ساختمانی، سایبان پارکینگ اوتوبوس اشاره کرد.

سایبان ها انواع مختلفی دارند و برایه هر مکان و سلیقه ای قابل پیاده سازی هستند از جمله:

سایبان خودرو در منازلسایبان خودرو متحرک

معمولا این نوع سایبان ها فضای کمتری را مورد اشغال قرار میدهند و ظاهری زیبا نیز برای محیط ایجاد میکنند و علاوه بر این محافظی بسیار مناسب برایه خودرو شماست.

یکی از دغدغه های کسانی که ماشین دارند این است که چیکار کنم تا ماشین من همیشه تمیز و سالم بماند؟

شما میتوانید با استفاده از سایبان های متحرک برای ماشین از خراب شدن ماشین در برار گرمای تابسنان جلوگیری کنید.

سایبان ماشین که باعث تمیز و سالم ماندن ماشین شما  میشود میتوانید به عنوان آلاچیق نیز استفاده کنید سایبان های ماشین علاوه بر اینکه در تابستان باعث جلوگیری از گرمای مضرر برای ماشین میشود در زمستان نیز از یخ زدگی ماشین جلوگیری میکند.

سایبان ماشین یکی از بهترین ایده برای تمیز نگه داشتن خانه است که علاوه بر سالم و تمیز ماندن ماشین میتوانید از ان به عنوان یک آلاچیق زیبا در حیاط استفاده کنید.

البته در فصل زمستان نیز این پارکینگ ها به سالم ماندن بدنه و شاسی ماشین نیز کمک می کنند و از آن در برابر یخزدگی مراقبت می کنند.

مدل های منحصر به فردی که در این آدرس مشاهده میکنید نمونه از پارکینگ داری متحرک میباشد.

استفاده از سایبان خودرو در محیطسایبان خودرو سقف ثابت و سایبان اداری

مشکل پیدا کردن مکان برای پارک کردن ماشین اتفاقی است که روزمره درگیر آن هستیم اکثر اوقات یا با پر بودن پارکنگ ها مواجه شده ایم و مجبور به پارک زیر تابش مستقیم آفتاب شدیم که ابن موضوع در تکرار باعث خرابی خودرو میشود.

اما سایبان خودرو در محیط این مشکل را حل کرده

امروزه در مکان های عمومی  زیادی مانند پارک ها ، محوطه بیمارستان ها، محوطه مدارس و بسیاری از اماکن دیگر به وضوح میتوان این سایبان ها را دید.

مزیت بسیار مهم سایبان خودرو در محیط  که باعث شده مورد پذیرش زیادی قرار بگیرد کیفت بسیار عالی و محافظ بودن در برار تابش و جلوگیری از  سقوط اشیا است.

علاوه بر این میتوان نصب سریع و آسان آن با کمترین هزینه نسبت به ساخت پارکینگ ها  اشاره کرد که  برای سفارش انواع سایبان های خودرو و منازل قائم صنعت سپاهان با اسفتاده از پیشرفته ترین امکانات در این مسیر همراه شما میباشد.

جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

جهت تماس : 09133072290 میرزائی
قائم صنعت سپاهان طراح و سازنده انواع سقف های ثابت ، سقف متحرک ، بالابرهیدرولیکی ، سقف متحرک استخری ، اسکلت فلزی ، سایبان خودرو و.. است.
منبع : ghaemsanatco.ir