سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائم صنعت سپاهان

سقف متحرک رستوران (سقف جمع شو رستوران)

سقف متحرک رستوران ها از جمله مواردی است که در زیبایی رستوران نقش مهمی را ایفا میکند که اگر به درستی و معماری زیبا در آن دخیل شود میتواند باعث چشم نوازی هر چه بیشتر آن مکان شود.

رستوران ها از جمله اماکنی هستند که مردم بسیاری برای گذراندن اوقات خود در کنار دوستان و خانواده این مکان را انتخاب میکنند از این رو داشتن فضایی شکیل و زیبا برای رستوران ها حائز اهمیت مباشد .

 معماران سعی میکنند برای رستوران ها فضایی را ایجاد کنند که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و مشتریان در فضایی امن و زیبا غذای خود را میل کنند.

مزایای استفاده از سقف متحرک رستوران

سقف جمع شو رستوران

شاید به دلیل هزینه های بالایی که امروزه شامل حال مصالح ساختمانی شده است افراد را از ساخت و ساز منصرف کند و ترجیح دهند هزینه ای در امور زیبایی انجام ندهند اما از جایی که این امر دارای اهمیت زیادی است قائم صنعت سپاهان این مشکل را برطرف ساخته و با ایده سقف های متحرک دنیای جدیدی در معماری سقف های رستوران ها ایجاد کرده است.

از جمله نکات دیگر در امر سقف جمع شو رستوران ها (سقف متحرک رستوران) امنیتی است که باید برای مشتریان ایجاد کرد به گونه ای که از سقوط هر گونه شی کوچک و بزرگ جلوگیری به عمل آید.

همچنین در مواردی مانند وقوع زلزله که موجب ریختن سقف ها میشود یا طوفان های شدید که خساراتی را به بار می آورند باید سقف های جمع شو (سقف متحرک) استحکام و دوام زیادی را داشته باشند که  بتوانند امنیت کامل مشتریان را به ارمقان آورند.

شاید شما ایده رستورانی با سقفی باز را داشته اید که بتوان در فصول مختلف با توجه شرایط  آب و هوای مختلف حداکثر استفاده را از آن داشت و با باز کردن آن در فصل تابستان از فضای اطراف هم استفاده کرد. سقف های متحرک با قابلیت جمع شوندگی که دارند این امر را به واقعیت تبدیل کرده اند.

سقف جمع شو به راحتی با کمک ریل هایی که دارند داخل هم جمع میشنود و به راحتی نیز در هنگام نیاز میتوان آن هارا باز کرد.

نکات مهم راجب سقف متحرک رستوران

یکی از معضلاتی  که راجب سقف ها وجود دارد مشکل تمیز نگه داشتن آن هاست به هر حال به هر شکلی که ممکن است سقف ها دچار آلودگی میشنود از جمله گرد و غبار و دوده و دیگر موارد.

از جایی که ارتفاع سقف ها زیاد است به سختی میتوان آن ها را تمیز کرد و کار بسیار مشکلی است همچنین نیاز به نیروی انسانی زیادی دارد.

از این رو در صنعت سقف های متحرک از ورق های پلی کربنات استفاده میشود که از نشستن گرد و غبار و آلودگی روی سقف ها جلوگیری میکنند.ورق پلی کربنات

به همین خاطر از  ورقپلی کربنات در مواردی چون سقف متحرک استخر ها ،سایبان خودرو ، سقف جمع شو رستوران ها ، حسینه ها ، ورزشگاها و سالن های ورزشی و… کاربرد زیادی دارند.

از جمله مزیت های دیگر این ورق ها (پلی کربنات) سبک بودن آن هاست که در جابجای سقف هایی مانند سقف متحرک بسیار مناسب اند.

همچنین قابلیت نور پردازی که این ورق ها دارند باعث زیبایی محیط هایی همچون رستوران ها میشنود.

اگر رستوران شما در فضایی باز ایجاد شده است دارای سقفی باز می باشد حتما با مشکل وقوع باران و خیس شدن یا آسیب دیدن وسایل روبه رو شده باشید.

سقف های متحرک کاملا این مشکل را پوشش میدهند و به راحتی نیز قابل نصب هستند  درهر ابعادی که مدنظر داشته باشید پس دیگر با وجود این سقف ها هیچ جای نگرانی برای اجرای یک پروژه رستورانی در فضای باز وجود ندارد و میتوان با بهره گرفتن از فضای زیبای اطراف محیطی لذت بخش را برای مشتریان ایجاد کرد.

 

قائم صنعت سپاهان سازنده انواع سقف متحرک  ، سقف متحرک رستوران ، سایبان خودرو و.. است.

تماس : میرزایی 09133072290

منبع : قائم صنعت سپاهان